לוי כהן מכריז: "אתה קדוש" | האזינו

    ארי טננבוים No Comments on לוי כהן מכריז: "אתה קדוש" | האזינו

    בימים קשים אלו, עולה בנו יותר ויותר התובנה שבעצם אנחנו לא יודעים ולא מבינים את המציאות – אבל מוטיב אחד מתגלה לנו וצף באופן ההחלטי והברור והבלתי ניתן לויכוח: *יש בורא לעולם, מלך מלכי המלכים, הוא המנהיג את עולמו בהשגחה מדוייקת על כל פרטיה ודקדוקיה* | האזינו

    18:33
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בפעם השניה בתוך כחודש: ‏האדמו״ר מסטראפקוב הוכנס לניתוח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים קשים אלו, בהם אנו חווים אסונות קשים ומרים לצד מלחמת קיום על עצם היותנו יהודים הגרים בארץ ישראל, עולה בנו יותר ויותר התובנה שבעצם אנחנו לא יודעים ולא מבינים את המציאות. אבל מוטיב אחד מתגלה לנו וצף באופן ההחלטי והברור והבלתי ניתן לויכוח: *יש בורא לעולם, מלך מלכי המלכים, הוא המנהיג את עולמו בהשגחה מדוייקת על כל פרטיה ודקדוקיה*.

    ומתי אם לא כעת, זהו הזמן הטוב ביותר לתת את הדעת ואת תשומת הלב ש *כבודו מלא עולם* ו *ימלוך ה' לעולם*.

    "ברצוני להקדיש את הסינגל הזה לעילוי נשמת כל הנשמות הקדושות אשר נלקחו מעולמנו מאז תחילת הקורונה, באסון מירון ועד לאסון גבעת זאב.
    וגם לעילוי נשמת דודי ר' יהודה בנימין בן אברהם *הי"ד*. אני מזמין אתכם להצטרף אלי להמליך את האחד והיחיד, ונזכה לגאולה השלימה בקרוב ממש, אמן!" אומר כהן.

     

     

    קרדיטים:

    הפקת השיר: יוסי שיק. לחן ושירה: לוי כהן. וואקאלים מוקלטת באולפני יענקי כהן. הפקה ווקאלית: יוסי שיק. מוסיקה ועיבוד: יענקי שטיינמץ. תופים: יפתח דקל. גיטרות: עמית פלד. בס: יוסי מוססון. קלידים: יענקי שטיינמץ. קולות רקע: לוי כהן ויוסי שיק. עיבוד קולי: יענקי שטיינמץ ויוסי שיק.
    קלידים נוספים וקולות רקע נוספים: אודי דמארי. מיקס ומאסטרינג: אודי דמארי: אודי דמארי. עיצוב ויצירות אמנות מאת: ArrangeIt.Media



    0 תגובות